Feb 12, 2012

Why a blog? Warum ich poste...



in deutsch & english!!!



Why I write this blog? I just recently started to read a lot of wonderful blogs. They are inspiring, wisdom sharing or just wonderful to look at. Because of this I decided to start posting some delights I have or had. About Dubai, motherhood, kids, fun, gifts, creative things, God, ... About scribbles in my life :)

I hope you will enjoy it!

****

Warum ich anfange diesen Blog zu schreiben? Ich lese seit Kurzem immer öfters tolle Blogs. Sie inspirieren mich, geben Lebensweisheiten weiter und manchmal sind sie einfach schön anzusehen. Deswegen habe ich mich entschieden euch meine Gedanken weiterzugeben. Über Dubai, Muttersein, Kinder, Spass, Geschenke, kreative Sachen, Gott, ... Über "scribbles" Kritzeleien in meinem Leben :)

Ich hoffe du wirst Spass beim Lesen meines Blos haben!

No comments:

Post a Comment